welcome to my site

Thursday, July 8, 2010

NASIB BAYI ZAMAN SEKARANG(aimin hazriqin menjadi mangsa)




Biasenyer kte lihat dikaca tv,radio,akhbar, serta melalui teknologi maklumat tentang bayi dibuang....
Tp kali ini, aku sendiri yg mndengar crite ini mlalui kawan aku. nk dijadikan crite...
smase aku o9 dkt FB pd 8/7/2010 , aku dikejutkan dgn satu msg dri kwan pompuan aku nmenye mia. first skali die tnye aku, nk thu crite x?...... aku kate citer la..
then die pun citer kt aku bhwasenye kt umah die ade baby boy.... cre die msg nga aq pun cm seronok jer.. biasela org x der adik kn.. so aku tnye die baby tu ank sapa... jeng2.. trbuktilah satu rahsia... die kate baby tu dibuang oleh org yg x brtanggungjawab, ianye dibuang di rumah kwan mak classmate aku... mak cik tu x thu nk buat ape.. so die pnggil maknye classmate ak... mak kwn aku ni minat dan suke kt baby tu... die nk jdkan bayi tu sbg ank angkat... so, mereka pun p lah beli brg2 yg prlu..cthnye:botol susu,barutthen lain2 lg.. maklumlah bayi bru lahir. dlm keadaan mreka yg trkejut dgn peristiwa yg berlaku, mreka ttp trime bayi tudgn seadenye dan mnamakn bayi tu AIMIN HAZRIQIN.......

No comments:

Post a Comment