welcome to my site

Sunday, July 4, 2010

KEMAHIRAN DARI LATIHAN & PENGUNAAN


Sudah berbulan-bulan aku menggunakan tongkat, ia akan menjadi sejarah hidup aku dan akan ku kenang sentiasa... kemana sahaja aku pergi mesti aku bersamanye, x kira jauh atau dekat.... ianya amat penting dan bnyk brbakti kpd aku... oh tongkatku.. trime kasih atas ksudianmu utk bersama aku.....engkau bagaikan pengganti kepada kaki aku yang patah... tp seksa juga mengggunakan ko tongkat.... smase mnggunakan ko, aku mesti berhati2 dan brtenaga.... pd permulaan penggunaan aku.... hbis satu badan aku jd sakit.. agk2nye tgang urat kot... kemana shj aku prgi mesti org pandang aku, mungkin diorang rase pelik dan trtanye-tanye knape aku gne tongkat...aku cool jer apabila berdepan dgn org wlaupun dlm keaadaan sedemikian.. selama aku mnggunakan tongkat ini, pernah bberapa kali aku hampir trjatuh.... cabaran yg pling sukar utk dilalui apabila menggunakan tongkat ialah melalui jalan yang licin dan mempunyai air.... fuhh.. mmg pnat... ttp nk buat camne lg.. dh mmg ujian allah s.w.t terhadap aku.... mgkin ade hikmah disebalik kejadian yg berlaku...harap2 smuanyer baik.... dan aku ingin menjdi lebih baik dri sbelum ini mlalui pengalaman yang aku lalui ini..... yeah.. btul kate org, nk sembuhkan tulang yg patah mmg sukar dan mengambil mase yg lame.... walaubagaimanapun, alhamdulillah aku selamat dan masih bleh mneruskan khidupan aku sperti biase,.......

No comments:

Post a Comment